مقالات

حقایقی در مورد اتو کردن لباس های نوزادان

افسانه ها و حقایقی در مورد اتو کردن لباس های نوزادان

خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد

مادران تازه وارد بسیار نگران مراقبت از لباس نوزاد خود هستند. اما آیا جدا از تمیز و تازه بودن ، لباس کودک باید واقعاً اتو شود؟ از آنجا که این موضوع بحث بسیاری بین مادران و پزشکان است ، ما در مورد هر دو نظر بحث خواهیم کرد.

آنچه مادران فکر می کنند

مادران تصور می کنند که اتو کشیدن یک تکه کامل لباس کودک می تواند تعداد انگشت شماری باشد ، به خصوص هنگامی که آنها تمام روز کار می کنند. با این حال ، استفاده از اتوی بخار مانند Ultimate Anti-Calc خلاص شدن از شر چین و چروک را به نرمترین راه ممکن بسیار آسان می کند. زیرا هیچ چیز جذابتر از نوزادی که لباس های نرم و صاف بپوشد وجود ندارد!

آنچه پزشکان توصیه می کنند

متخصصان اطفال توصیه می کنند لباس های نوزادان را بعد از هر بار شستشو اتو کنید ، به خصوص اگر آنها را برای خشک شدن و به دلایل زیادی در هوای باز آویزان می کنید: حرارت زیاد و فشار بخار اطو باعث از بین رفتن باقی مانده باکتری ها و میکروب ها می شود که در آینده باعث آلرژی کودک می شود. اتو کردن لباس نوزادان به شما کمک می کند از پس مانده مواد شوینده خلاص شوید تا کودک شما خارش نداشته باشد.

و شما چه فکر میکنید؟ آیا وقتی از آمدن کودک خود به دنیا استقبال می کنید ، لباس های او را اتو می کنید؟ اگر اتو را انتخاب کردید ، فراموش نکنید که اتو بخار خود را مطابق دستورالعمل های لباس کودک خود از قبل گرم کنید و برای محافظت از چاپ و جلوگیری از تغییر رنگ آن را به داخل برگردانید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *